Wednesday, March 18, 2009

halluuu!!!!!kopi ke melo????

aha....helo e.body..seys cam x caye je dah buat blog...mane x nye..muke ni nak buat blog?hampeh sume x cye..nape org x caye:

1. sebab taip pon lembab cam siput tut..
2.sebab muke ni bukan kaki online kat bilik afifah yg mempunyai kapasiti wireless yg 'mantop'
3.sebab muke ni cam x de ciri2 langsung seorang penulis yg berkaki lebar aka berkaliber
4.sebab muke ni akan migrain apabila melebihi 1 jam 30 min 4 saat ada depan laptop...

ha..logik kan nape aku mmg cam pelik bleh jd blogger...actually.. (wah!!!dah mcm Ella) aku buat blog nih juz cam nak raikan keepiyan dan kenjoyan (seyes DBP hanget bace perkataan baru nih) idop aku...eh..jap...tipu la!!!nak share sedey gak la sebebonye..



maybe memule bace korang sume dah bosan tahap gaban or cipan kan??xpe2....up 2 u 2 judge..wateve pon..aku arap la ade komen yg membangun bg stiap post aku..baru la rasecam glamer (wacheh!!)

ha..lg satu...sesape yg bace ni...buat2 la pham kalo ade typing error..
sebab dulu tyme spelling test..kompem byk salah..pastu kene sebat lak kat tgn..melalak la aku sekor2 kat depan...malu ho!!!!
caye????sape caye angkat tgn!!!!
k la..next aku post laen lak...nak cari ilham kat bilik temenung sat...yucks!!!
da...

0 comments: