Monday, March 30, 2009

SELESEMI...

aha...monin' e,body..

arini aku bangun2 je dah ade gosip panas..naseb ade gosip panas..kalo x, xde maknenye nak bangun lg seawal pukul 845 a.m....
gosip punye hal lantak la..nak cte pasal semalam...semalam aku dikehendaki menghantar final draft untuk thesis aku...cam bese la kan org bes mmg buat last minute..haha..
nak dijadikan cte..tyme aku n nelly print thesis 2...xde la masalah yg belaku..ok la..suam2 kuku je masalah kecik2 2..juz pendrive aku difomat oleh nelly sebanyak 3 kali je..(terima kasih lah cik nelly)..
ilang la sume warisan antarabangsa aku dlm pendrive 2..alahai sengal punye virus..xpe2...2 ok lg..yg paling aku geram is aku kene saman ngan mpjbt sebanyak rm30..xleh blah...dah la hangin, kepanasan...minyak kete lak xde!!
aku pon menekan minyak seksi ngan hebat g stesen minyak shell kat tman u(ala yg bertentangan dgn shell jugak 2)
nak isi minyak lak duet dlm purse tinggal rm10 je..mmg malang bau busuk la semalam..

malam lak..
ingat nak g konsert jeffrey din kat pesta konvo...sat g ujan ma..nelly la yg beriya nak g..nak naek pentas katenye..siot je...nak berdansa la konon..bukan pe takut lari je audience dek tgk goyong inul nelly je..hehe mlm balik ngeteh kat kedai pak ajis 2 dapat rezeki kek choc..roza bg...belated bday cake actually..sedap..enak..seyesly.. nak tido 2 ingat nak la ckp ngan kekanda remy...hampeh je..tdo dah mcm kene kame hame ha je...ckp pon x larat...sabo je la..ikotkan cam kecewa..tp nak buat camne..dah gohan kame hame ha kan die kan..dah cam org kene bius je sore die..haha(sowi yang..ngumpat sket je)

P/S:KO TGK JELIRAN LIDAH NELLY PON KO BLEH AGAK MANGKUK NI CAMNE..TGK2...

1 comments:

kinsella's said...

wah!sdap ko mengutuk bontot inul ak eh!