Sunday, April 5, 2009

ha..blog ni dah semakin kantoi ngan makhluk Tuhan paling seksi

hahaha....1stly
gelak tok aku...
arakian..
nelly dah tau kehadiran dan kewujudan blog nih...
ya,ampuuunnn....
xpe2..
aku nak gak ngumpat die..
haha...
evil2!!!

sebenonye..aku x g taklimat thesis arini..xtau la husin 2 amarah or x..tp cam ade alasan kot sebab ayah nak g servis seksi..kire ok la kan???wahaha..
cte pasal balik umah..aku berkibak balik pg ahad 2..aku meninggalkan bilik yg cam tongkang pecah!!!(seyesly bersepah) mane x nye...semangat nak balik sampai bilik pon x sempat kemas kan?
balik 2...aku pakai tekan minyak je...x tgk dah fuel warning yg menyala2...naseb sempat sampai...

sampai umah..cube teke benda 1st aku carik....
kompem la makanan...sedey sey...xde pe pon...lapo dah tahap gaban la..dah 2 akak aku lak suro aku share makanan ngan kucing umah...aiyooo...apolah..sabo je la akak aku 2...
naseb la mak jd penyelamat..kire ari2 mak cam superman dlm idop aku la kan..menyelamatkan org yg dalam situasi memerlukan..hehe...

sekarang ni kat umah...
bile la nak balik utm???
malas la..nak extend sampai rabu leh x dato' NC???
rabu kan cuti hol....nak dok umah..jimat duit!!!hahax...

PS: fakta semalam yg bes-a'fifah nak bayarkan duit denda pulang buku library kesemuanya!!!haha..jimat duen den...tengkiu ye cek pah..hehe

2 comments:

emam said...

eh...

aku kat mana ni...

wahahahaha..

kat blog han rupanya

kinsella's said...

hahahahah


emam pon da tau blog ko

hahah