Thursday, April 16, 2009

MALAM PERPADUAN..

MALAM PERPADUAN 2 sebenanye malam diner untuk budak2 kos aku...budak human resources...sebenonye..name die dulu malam oren..ntah nape tukar ntah...budget cam nak buat kelainan n gempak la kononnye...hakhak...(jahatnye senior HR nih!!)

malam 2 dah lame berlalu (yucks..bahasa skema ayam) tapi aku baru terdetik nak upload sket cte pasal malam 2...malam 2 kitorang 3 orang je g..kak yus x mau g..ade sebab musabab tertentu yang kami pun tidak tahu...(jeng jeng jeng...aku dah nak start bermadah pujangga..) adapun pada malam tersebut segala pemakaian adalah bertemakan tradisional kontemporari (tema klise!!! i hate that tema..seyesly) arakian..kami bertiga ketul ini sangat lah teruja untuk ke majlis tersebut...lagipun kami telah tahun akhir di fakulti tersebut..malam tersebut mungkin dapat menjadi sebuah kenangan manis buat kami...(harapan je wei..) setibanya kami di dewan jamuan hal ehwal pelajar kira-kira jam 815 malam..kami telah disambut oleh Mahendra dan rakan-rakan..dan kami telah mengabadikan foto pertama pada masa itu juga...(wah!!!gilo kamera dek non oi!!) terima kasih kepada mahendra kerana dengan pertolongannya, sesi fotografi itu menjadi senang..(yela...dah sah2 3 makhluk punye muke nak penuhkan dlam screen camra..susah 2 nak budget!!) dah2...stop2!!aku malas nak cte pjg2...straight 2 d point la...

aku x suke malam 2...

  • malam 2 kecewakan aku..
  • malam 2 aku x bape bes sebab my love (muhammad raimi zaludin) x join..
  • malam 2 aku makan gune tangan..
  • malam 2 aku x cantek...
  • malam 2 makanan x sedap...
  • malam 2 x cam diraikan...
  • aku ilang rm12 sebab malam hampeh 2...
  • n yang paling penting...aku x jd prom queen malam 2..(yucks!!!aku x penah berharap actually..tp sebab nak +kan keburukan cte mlm 2..cte kene lebey beb!!!hahaha)
benda yang buat aku suke mlm 2:
  1. sebab membe aku yg organize...yanie,yusri,faizal,adam(actually membe remy)
  2. malam 2 aku dpat 2 cabutan bertuah
  3. malam 2 aku njoy sebab emam (kerepek pedas) perform
x caye???pehal lak???ha....tgk pic nih...



x caye lagi...jap aku close up kan lagi..


k la...pape pon..aku hargai la usaha gigih diorang.kate org,bukan senang nak puaskan ati sume pihak kan???nway..credit 2 d organizer...clap...clap...clap(bunyi tepuk tgn ke 2??)
ni ha sket pic pasal malam 2....njoy!



2 comments:

kinsella's said...

sesi peminat besame artis

artis = aku

peminat = ko

hann^aneem yuuuuhhhuuuuu!! said...

tolong la..nelly pasan!!