Sunday, June 28, 2009

hann dah nk keje

kawan2..semalam hann post kesedihan kan??arini hann (mak ai gedik gile gune hann..yucks!!)nk cte kegumbiraan yg tidak terkata keenakan yang teramat..(aku ikot cari johan cakap dalam jozan.hikhik)

ari rabu nih hann akan start keje...suke nye!!!walaupon xtau camne gaye kerjanya nt..kire positif la skrg nih..time je...keje kat UEM Land..ade la 5 min kot dari umah..alhamdulillah..

doakan yg terbaik untuk hann k???
CHHHOOPPP!!! aku dah geli gune hann..yucks!!

aku caye kegambiraan aku adalah kerana kegembiraan kawan2 jugak??nape x caye??sebab bile kite epi...org pon akan epi..so prg akan doakan yg terbaik untuk kite!!!

n lepas kesedihan semalam yg tidak terperi kesakitan teramatnye(again..aku tiru johan), aku dah belaja sumthing..tq 2 pengalaman n ujian..seyes buat aku bukak mata n matang...alhamdulillah...TQ ALLAH....

pada kawan2 yg tgah cari keje..jgn sekali2 putus asa tau..semangat2!!!
rezeki kite dah ditetapkan..kite kene usaha untuk cari k???
rezeki Allah ada je kat mane2..
n if kite dah usaha tp, x dpt jugak..jgn kenal putus asa tau!!!
or maybe ape yang kite dah buat selama nih bukan jalan yg btol untuk kite..maybe kite kene sambung master, buat bisnes or..jd petani moden ke kan???
so...semangat k???
aku salu doakan yg terbaik untuk kawan2 aku..amiinnn!!!!

PS: Thanx 4 kak merr n LEE..u both really nice..caring 2!!i Like!!!

0 comments: