Thursday, May 7, 2009

haLLu!!


hann nak bershare dengan kengkawan sume2....semalam punye 3 shr pre-grad party 09 telah berjalan dengan jayanya...thanx 2 my team member (pasman,fara,k.yus,mahendra,sherney,nelly,tini,k.yus) yang seyesly tolong cam nak mati menjayakan program semalam..dari pukul 430 dah terpacak kat tasik..sampai pkol 130 pagi lak 2..aku sebagai party manager sangat2 berterima kasih..(elo..eskuis me...ko team manager ker???-aku boleh agak kate hati nelly tyme bace ayat nih..wahaha)..
no la..actually nelly la yang empunya idea yang x berape nak bernas nih..sengal btol makhluk tuhan 2...tgah exam week bleh lak pikir kan idea gile cam2...
preparation juz a day!!!memang gile...tp memang mantap...

sherney..
sebab ade bendahari kehormat ni la segala duit2 dapat dikumpulkan dengan selamat without makap!!hehe...

special thanx jugak kat kak yus...memang mencabar kredibiliti die sebagai askar wataniah die semalam...seyes gagah!!wa..tabik toin2 seh!!!

to my activity manager,farah aina...ko memang bagi 100% commitment and cooperation semalam!!suke tgk muke kawan2 kite ngan aktiviti yang ko plan..bes wo tagk muke org epi!!seyes x tipu...tipu dosa mati seksa.msuk api neraka kan???tp kan, game paling bes mlm 2 is cabutan malang aka kotak beracun..haha..suke aku tgk org kene!!

to mahendra..thanx 4 air kotak soya bean yoe's.. and oso surprise cakes!!sayangnye..aku x sempat rasela semalam..mahen pon deserve untuk dapat tittlt pahlawan shr..btol x kawan2???sape sokong angkat tgn!!!!!!

pasman...haha...cian dengar cte rumah tangga ko yang sedikit bergolak dek kerana malam td...nothing happen actually...pasman gives 100% commitment je..jgn jeles k kak??x caye...call aku...meh aku cakap perlahan (slow talk) ngan kak ek??pasman punye persiapan tempat mmg bes!!aku pon x sangka kite dapat tempat yang bes 2..n aku boleh katekan yang party kite semalam lagi bes dari party yang satu lagi..hehe

alhamdulillah makanan superb!!!sedap..tapi berlebih..ayam sedap..JUZ! AIR EXTRA MANIS..OK!!thanks 2 ming...die yang dok bakar ayam n hotdog dari pkol 8 sampai abes...die sorang je...cian die...really baik la wa cakap lu!!

kartini..aku geram ngan ko..kate nak jadi ajk sirap...ape cte sirap ko??hehe...
tp tini...seyes aku berhutang budi ngan ko...invitation card..komitmen lagi...tau x nape aku ckp pasal komitmen??sebab die nih if mintak tolong je..kompem available plus if mintak datang berdesup ade depan mata...ngan moto biru yang dah mcm 3 kali saiz badan die...alhamdulillah sebab benda ni aku makin rapat ngan ko kan??kalo x..xde nye aku kenal sape kartini marzuki..


last but not least..naliza...huh..aku malas nak puji ko beb!!!!gua bengang ngan lu bai..pehal ko buat idea bernas ni 'awal' sangat??nape x lepas kite grad je???gile 'awal' idea mu bai!!wahaha....xpe..aku x payah cte pjg2..aku rase ko tau ape aku nak cakap...thanks 4 everything naliza!!!apprecte ol ur effort..sampai demam minah ni mlm td..hehe..


PS:kawan2 picture aku post kemdian ok???

0 comments: