Tuesday, May 19, 2009

im back..johor!!!





aku rase selame seminggu aku kat kl, pastinya jb merindui ratunya yang vogue dan sgt anggun ni kan??cayalah ratu jb!!

aku dok kl kat umah kazen aku yg budget bes...haha
eyka namenye...die nih yang teman n jd tourist guide aku n nelly.bukan nak shopping bai..kitoranga de niat murni tau..nak g intebiu...ade la pengalaman sket kan..tp aku dah buat keputusan..aku xnak keje kat kl..sara hidup tinggi bai..x tahan gua!!starting untuk sekor hr juz 1600 or 1500 la lebey kurang...tolak kete lg..transpot lg..bg parents lg..wah..siap negative duit aku nt..maunye aku apply zakat lak nt..x pasal je..

selain dari eyka..aku d entertain oleh seri and syahir..tq le bebanyak kat syahir..die la yg anta kitorang sane sini...single beb syahir nih..sila kan berkenalan..x pasal aku promote syahir lak kat sini..

pengalaman yang paling aku x bleh blah adalah aku telah jatuh dengan bergayanya di pudu...bukan ape bai..aku punye seliper licin dah la ujan..memang sedap la jadi bahan gelak nelly si tapir..siot la nelly...eyka lak bantai gelak kat kfc..memang cam haram la budak2 2...aku lempang gak kang!!!sakit gle bai!!!seyes x tpu!!

0 comments: