Monday, May 11, 2009

karja...kerja..kerja..

maybe blog aku nih x la mcm blog org laen...depends la on the owner kan...ade yg buat blog sebagai tempat faymes..ade buat blog as tempat nak lepas perasaan x puas hati..ade buat blog untuk sebarkan ilmu kat ramai org..n ade gak yg buat blog untuk share daily routine the owner...

personally,bg aku..aku lebey berminat nak jadikan blog sebagai tujuan yg terakhir sekali 2...aku ni jenis suke bgtau pasaan kat sume org..eskius me..bukan niat nak sakitkan ati or wat tau..saje je..bes way share ngan org ramai..kire cam sukses la care kite berkomunikasi kan..sampai ade org masih lagi setia nak bace blog nih..hehe...(helo encik hann ko perasan, ok!!)

currently..aku dah diishtiharkan sebagai penganggur terhormat..secara rasmi nya menjadi pengganggur tepat jam 1130 am..tarikh keramat 2 adalah 6 maei 2009...take note ye kangkawan...aku kalo bleh nak le menerima sebarang pekerjaan yang berkaitan dengan kos aku kan..tp if xde...aku redha n redah je la mane2 kompeni..

naseb la aku masih lg bersabar..kalo x..dah lame dah aku gelek je mane2 kompeni yg dekat dengan umah aku nih sebab x nk menjemput aku menjadi staff rasmi mereka..(eh..aku ade ke apply kat kompeni depan umah nih??erm..rase cam x je..)

so..kepada kawan2 yang agak2 dirinya budiman dan dermawan..ape kate tolong carik kan cik azzah hanim ni berkerja..bukan ape la..saje la xnak la dok menanam je kan??adoi la...

PS: fakta hari ni..bebudak junior aku sedang menjalani hari pertama latihan industri aka internship pada hari ini..gud luck la yek..

0 comments: