Wednesday, May 20, 2009

upik,abu, dan laura

haha..lawak2...dulu aku la manusia yang paling beriya x kan tengok sinetron indon bertajuk upik, abu dan laura 2...tp..caye x??sekarng ni aku la yang paling setia tgk cte 2..mmg xleh blah btol..

ikot kan aku x la suke sgt pon cte 2...lagi lagi laura yang berbibir merah semacam..is it fake or real lips huh!! (i wonder...)upik 2 plak muke dah camtik n anggun..satgi bleh lak die ade dengki2 n mulut longkang kan???(aku bg gelaran mulut longkang pada makhluk2 yang berjaya memiliki mulut jahat mahupun laser)..paling aku x suke watak is....Irwansyah!!! geli la watak die...xbes langsung...budget bak la...hak tui..

aku sekarang dah jadi peminat setia drama2 merepek kat tv...ni sume dek kerana kerjaya baru aku ceburi iaitu..penganggur terhormat!!gile la tittle 2...

0 comments: