Sunday, August 16, 2009

aktiviti hann

615 am-bangun pg untuk solat (peh..awal hann solat..salu 630...tau nape??sebab aku tdo 1 katil
ngan membe aku...sekali x selesa da tdo mcm 2...dah la sejuk..gigil2 aku...2 pon lepas
bangun 2 3 kali dok menahan kesejukan...seyes sejuk...)

745am-815am(yeke mase nih???erm...)- g breakfast dengan jayanya..dengan hebatnye aku memesan 1 pinggang bihun soto n 1 set roti jala..(bunyi nk menang ko ni hann..sebenonye..bihun 2 ade a 5 sudu je ko amek...roti jala 2 pon..alahai....)

830am-ntah am..-berbual2 gosip n mengumpat aka keje pompuan..ngan fa..(hann x salah k..fa yg jahat..hehe..x pasal name fa naik)

MAAF MASE SELEPAS INI TIDAK AKAN DILETAKKAN KERANA HANN ILANG INGATAN TERHADAP MASA..

pas2..g booking pic dalam dewan sebab hann nak grad sok..(yeay!!!senakal2 ko hann..grad jugak akhirnya!!!)

then g jusco..beli baju baru...sgt bes..sgt suke dad baju...sowi yek..pic baju x sempat amek dah pakai teros..hehe

pas2 g tgk baby en hassan...actually kenal en hassan tyme join ajk pesta konvo kat utm...
cute sey anak die...korang x dgr lg cte camne en hassan tackle bini die..seyes cair korang dgr...n they r really perfect family!!! aku x berani pegang anak org... + + yg kecik..mau ape je jd..suke budak..tp baby x reti la nk pegang..xpe..maybe akan tere lepas anak sendiri...anak2 ibu kompem korang dapat ibu yang bes n sporting!!!(hann ko ckp pasal ko ke hape nih??)


pas2..balik la utm..g mand sume....then kuar lg..tp sebelum kuar..hujan lak kan???peh mak ai..cuak sey aku..aku ni takut nk drive tyme ujan2 sebab kalo guruh n kilat..aku tutup mata tros..hehe..bahya kan??suke2 aku je nk drive si seksi 2 kan??

lebey kurang camni la seksi aku..tp sila abaikan no plat tersebut ye??

then aku pon kuar la shopping..lebey kurang pkol 4...tau ape aku dapat????tada!!!!!

kasut untuk konvo...


kasut jalan2...

2 ketol kasot!!!!sgt suke both kasut yg pink gedik n other 1 nampak cam seksi n ranggi!!!!

0 comments: