Thursday, August 20, 2009

Hallu...monin...

Hye..sume2...arini adalah hari yg suam2 kuku je bg aku..xde yg bes & xde yg x bes..
tp aku ade sumthing nk share...penah x rase keprcayaan pada seseorang 2 dah hilang??
actually aku kene cam ni sebab aku sgt mudah percaya kat org kot..no!!!aku x mudah percaya..tp bile aku dah bg kepercayaan...memang la aku percaya 100%...but!!!remember!!!jgn jd mcm aku..jgn percaya org totally!!!!except ur family (of course!!)
bukan pe..aku xnk korang kecewa mcm aku penah rase..dah byk kali tau mcm ni..nape ntah...but!!!take it positively k dear fwenz...

and 2 those yg suke sgt buat org hilang kepercayaan 2..hentikan benda2 nih sume..bukan aku laser or pape..no!!!!
aku juz nk sume org idop aman..hehe..kan bes..kalo sume org xde pasaan hasad dengki n baik je 2 each other kan???

buat mase ni..aku selalu doa Tuhan jauhkan aku dari pasaan negative, ngumpat, and ape2 la yg x bes..nk dok dalam tempurung sendiri cam x bes lak kan??tp 2 la..actuallu aku dah mula takut dgn real world..seyesly..byk benda yg aku kene belaja..dlm usia yg sgt muda..aku dah start expose pd alam pekerjaan..yg kadang2 aku rase aku juz sedia n pysically je not mentally..

Kepada sume org yg x keje...aku nk takut kan korang nih..haha...BE READY!WELCOME TO THE REAL WORLD!!

0 comments: