Tuesday, August 11, 2009

Chaiyok Hann!!!Kuat2!!!

Last post aku ade bgtau yg aku demam kan??actually dari ari sabtu malam lagi aku dah demam..simptom2 demam dari ari Jumaat..sampai sekarang (Rabu) x kebah...aku bukan jenis yg demam lame2 or senang demam..kali ni lak mcm seksa gile demam nye..aduss...maybe nk hapuskan dosa2 aku yg dulu..
Thanks God...alhamdulillah...
I m dying now...sangat2 tired...really weak...all diz happen serentak,demam n masalah yg aku sendiri pon x penah terpikir akan hadapi...Its ok..alteast I realize dad Allah masih sayang n ingatkan aku..sebab 2 die nk aku hadapi sume nih kat dunia..bukan kat akhirat...
aku percaya sume ujian yg Allah bg adalah berdasarkan kekuatan iman kite..kalo Dia tau kite x mampu..Dia xkan uji kite sedalam ni..Thanks God...

Aku sangat2 firgile kali nih...hati sangat2 cepat sensitif n tersentuh...sangat weak untuk bangun n teroskan idop...Please Hann...Be strong...For the sake of their happiness...aku sanggup saket...seyesly, aku x tipu..tp aku ikhlas decide keputusan 2...

Demam kali ni memang terok..mungkin antara demam paling terok aku terima...semalam (Selasa) g clinic..doc bg MC 2 hari..yeay!!!die suro aku rehat cukup2 sebab die kate antibodi aku sangat2 lemah...so takut terkene h1n1 kalo aku terexpose ngan orang luar since aku ade asthma..bukan senang nk jd org berpenyakit..so sape yg sihat walafiat 2...bersyukur la k?demam kali ni siap menggigil2...rase sangat lonely bile saket x da sape nk ngadu...saket...sangat saket...demam malam td bukan calang2..aku kene serangan asthma n demam serentak!!!
saket..seyes saket..badan aku x tertanggung...sampai nges2 aku tahan saket..dengan pergolakan jiwa lg (wacheh!!)....memang uji aku...sampai aku teros amek wudhuk n mintak kurangkan saket aku..Allah..aku x kuat...saket...

Hann x salah kan sape2 dalam hal ni..aku redha n sentiasa doakan yg terbaik untuk mereka...cayelah..ni je yg Hann mampu buat untuk korang bahagia...

Ps: Entry kali ni memang emo sket..hehe...jiwang pon ade...

0 comments: