Tuesday, July 7, 2009

aku dah bosan!!!

aku dah bosan la tgk blog aku nih... cam boring gile segala2 nya.. tgk la bebile aku nk btolkan..keje ma...xda masa nk btolkan..kan bes kalo ade makhluk name kartini marzuki untuk mencantekkan blog ini..haha.. aku ade plan yg sgt hebat diz sabtu.. aku akan post ape kejadian tersebut di entry akan datang k??? arini punye la bosan xde keje..sampai aku tertido secara duduk..siap kantoi ngan senior aku lak kan..peh bukan maen malu lg aku!!!haha dah la tempat aku btol2 depan pintu pejabat HR yg sering dihinggapi oleh segala makhluk di UEM tersebut..bayangkan malunye aku pabila kantoi tersengguk beberapa kali.. (eh, hann bukan ke dah byk kali gak ko tersengguk sebelom nih??)

1st picture on 1st dating

Ps: Moral value of the story, waktu kulian jgn tido!!!!

0 comments: