Sunday, July 12, 2009

DEsaRu..

Semalam mcm yg penah aku post sebelom nih...
aku lepak kat Desaru ngan Tynee, Deen and my lovely Remy..
Cian remy demam2 pon g gak..Tq darling..Appreciate it so much!!!
Tynee mmg bes...cam gile n masok air..yg kagum nye die x tdo pon sepanjang perjalanan 2 kan...
and Deen yg sgt 'tampan' bertema beach attire..
dalam perjalanan..kitorang layan la radio Johor n sinar..aku pon xpaham nape x dapat radio laen..radio kete seksi aku rosak or tiada 'line' radio laen??
Dalam perjalanan ade lori tertonggeng lak kan..peh..kalo la aku curik kelapasawit 2..kan bes??pak cik kayo!!!
sampai je..memang sangat bes weh..xtau nape..tp cam cian kat Remy..Demam..so x la join kitorang bersuka ria kat tepi pantai..
Deen lak nk mandi tp segan..pas2 bleh lak bile pas balik dari pantai kate terjatuh kat dlm air..ntah pape ntah..
aku xleh post pic la..sebab aku sgt2 lupe nk amek..kalo nk tgk..tgk kat blog tynee..
pas2..g umah nelly amek baju..yg besnye kitorang amek rambutan..sangat bes..teringat mase kecik2..panjat pokok blakang umah sebab nk amek rambutan!!!!caye x???
pas2 lepak lak ngan nelly kat umah abang die..
seyes penat semalam..tp sangat2 bes..
pasni aku xnk lepak shopping la..nk g jalan2 je..
bes!!!

so sape nk ajak bercuti..ajak hann k??

0 comments: