Wednesday, July 8, 2009

CAN'T WAIT 4 DIZ SATURDAY

Sabtu nih hann aku berpicnic ngan rakan nya..Rakannya adalah kenalan yang dikenali 3 tahun yang lepas di UTM..hann berniat hendak berpiknik kerana khuatir bahawa beliau tidak akan berjumpa dengan kenalannya ini..Ya lah..kenalan ini berasal dari Pulau Borneo sana..
Macam2 telah mereka rancangkan untuk sabtu ini yang pastinya matlamat utama mereka adalah untuk mendapat kegembiraan tahap maksimum..
Hann sangat bersemangat hendak berpicnic sehinggakan sanggup meninggalkan keseronokan hujung minggu dirumah..Hann juga bercadang hendak membawa makanan hasil air tangan sendiri..Wah, betul2 bersemangat nampaknya Han kali ini..
Bukan itu sahaja, Hann juga sanggup bangun pagi untuk mengambil kenalannya aka Kartini di HSA, JB...
Eh, helo Cik Kartini..kerana ko aku berkorban sampai begitu sekali..chet!!
adoiyai...ape ko buat ni ha??ape la sepesel nye anda..
Haha..tonggang langgang tatabahasa aku kerana nk marah ko Tini..Chet...

Ps: Aku menyokong kerajaan memansuhkan PPSMI..Sebab 2 aku guna *bahasa malaysia terbaik..

*aku guna bahasa malaysia kerana bahasa ini adalah bahasa orang Malaysia..bukan hanya org Melayu OK!!!

0 comments: