Saturday, July 25, 2009

Malam sabtu yang gelap...

Nape aku buat tajuk entri cam2??sebab baru lepas tgk jgn lupe lirik bukak lagu Hujan-Pagi Yang Gelap...
Malam ni..aku dah start online pkol 830...
awal??memang la awal..ingat nk isi survey kementerian untuk graduan 2...
pas2 tgk2 surat baru teringat yg die bukak start 27 ari bulan..
so aku pon ym je la kan..arini cam mud bes sket sebab dah dapat gaji 1st semalam..
dapat gaji tersebut pada 24 Julai 09 pada jam 9.02am..how excited i am sampai pkol bape dapat slip gaji pon aku tgk tau..hehe
so harini aku berjalan2 shopping tingkap ngan mak..dapat makan pizza!!yes!!! i like!!

ok la..lupe kan pasal pizza...
aku nk cite pasal ketidak puasan aku ngan malam ni..sepatotnye malam ni malam rilek untuk sume manusia..xkire la keje ke..blaja ke..skolah ke kan??
so suppose....rancangan TV kene la tip top..
hangin aku 1 badan tau!!!
tgk tv1 ade pilih kasih...gile buhsan...
tv2 ade ape ek??lupe lak
tv3 lak cte ketentuan...ending cam dah boleh agak je...
astro ria lak ade cte ngarut ape ntah (actually aku x suke cte melayu astro..x bes)
prima lak ade cte yg mane sgt membuhsankan bg seorang hann untuk tgk!!!
dan channel seterusnye...
xpham la!!!!
tolong la buat cte bes sket..sonok sket aku lek kat umah kan???
ni yang aku nk bomkan sume opis tv seluruh malaysia nih..kecewa la!!!wa!!!wa!!
sape nk join aku jd nordin mat top??haha

PS: Tgah layan lagu Lenka- The Show...

0 comments: